Večina ljudi naj bi 17. januarja že pozabila na svoje novoletne zaobljube, mi pa pri njih še kar vztrajamo. Izkazalo se namreč je, da si večina učencev želi lepših ocen in boljšega uspeha. V pod. bivanju nas zato vsak dan čakajo učni izzivi, s katerimi bomo v 2. ocenjevalnem obdobju urili bralne tehnike, utrjevali pisanje in avtomatizirali računanje.

V času pisanja domačih nalog najprej ogrejemo možgane – popijemo kozarec vode in se na hodniku razgibamo. Nato izvedemo tekmovanje v hitrem računanju. Pari se najprej po razredih pomerijo med seboj v hitrem računanju. Nazadnje tekmujejo med seboj še razredni zmagovalci, kot se za pravi finale spodobi. Vse zmagovalce dnevno »objavimo« na oglasni deski.

Kdor želi izboljšati bralno-pisalne spretnosti, v poseben zvezek zapiše, kar od njega zahteva vsak dan drugačna naloga ali v zvezku prebere, kar so zapisali ostali učenci. Naloge so razlikujejo po težavnosti, učenci lahko izbiramo med njimi, na ta način hitreje napredujemo oziroma zgolj reflektiramo kvaliteto svojega znanja.

Če bomo ohranili začetno navdušenje nad novimi izzivi, bodo ocene v drugem ocenjevalnem obdobju zagotovo lepše. Tri, štiri, zdaj!

Prispevek pripravila in fotografirala: Lidija Šajn

 

 

Oznake: , , , ,